Yüzde 100 yerli sermayeli Bilkent Holding’in kurumsal hizmet şirketlerinden Tepe Servis Kart Hizmetleri A.Ş, her biri çok önemli olan dört yönetim sistemleri belgesini almaya hak kazandı. Bu başarıyla ilgili konuşan Tepe Servis Kart Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Recep Güray Kutlu, “Bu başarının, müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladığını ve güven tazelediğini düşünüyorum” dedi.
Bilkent Holding kurumsal hizmet şirketlerinden biri olarak faaliyetlerine devam eden ve yüzde 100 yerli sermayeyle kurulmuş olan Tepe Servis Kart Hizmetleri A.Ş., Bilkent Holding değerlerine verdiği önemi, yönetim sistemleri ve müşteri memnuniyeti konusundaki kararlılığını bir adım öteye taşıyarak her biri çok önemli olan dört yönetim sistemleri belgesini almaya hak kazanarak yeni bir başarıya imza attı.
“TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi”, “TS ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi”, “TS EN ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi” ve “TS ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi” belgeleri alan Tepe Servis Kart Hizmetleri, sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesini belgelerle de ortaya koydu. Şirketlerin bu belgeleri alabilmeleri için uluslararası yönetim sistemleri standartlarını uygulamaları gerekiyor. Bu çalışmalar, şirketin aynı sektördeki rakip firmalardan bir adım önde olmasını sağlıyor. Müşteri ve firma arasındaki ilişkileri sağlamlaştırıyor, müşteri memnuniyetini ve marka imajını arttırıyor. Ayrıca iş süreçleri üzerindeki kontrolü sağlıyor ve çalışanların performansını iyileştiriyor. Tepe Servis Kart, bu standartları eksiksiz bir şekilde yerine getirerek ve müşterilere en üst düzeyde kalite ve güven sunma taahhüdünü bir kez daha ortaya koyarak dört önemli yönetim sistemleri belgesini almaya hak kazandı.
“Sunduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladık”
Bu başarıyla ilgili konuşan Tepe Servis Kart Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Recep Güray Kutlu, şunları söyledi:
“Tepe Servis Kart; Bilkent Holding değerlerine verdiği önemi, yönetim sistemleri ve müşteri memnuniyeti konusundaki kararlılığını bir adım öteye taşıyarak her biri çok önemli olan dört adet yönetim sistemleri belgesini almaya hak kazanarak bir başarıya imza attık. Bu başarılı adım, şirketimizin müşterilerimize sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesini bir kez daha kanıtladığını ve güven tazelediğini düşünüyorum. Dört belgenin de alınması, şirketimizin ürün ve hizmetlerinin tüm aşamalarda titizlikle denetlendiğini ve sürekli olarak iyileştirildiğini gösteriyor. Bu, müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun, güvenilir ve kaliteli çözümler sunarak onların memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedeflerken diğer yandan çalışanlarımızın iş güvenliğine ve çevreye duyduğumuz hassasiyetimizin bir göstergesidir.”
“Plastik atıklarımızı en aza indirmek içinde dijital karta geçiş sürecine başladık”
“Dört belgede, sadece müşteri memnuniyeti açısından değil, aynı zamanda iş süreçlerinin etkinliği ve verimliliği açısından da önemli bir ölçüttür” diyen Kutlu, yapılan çalışmaları ise şöyle özetledi:
“Şirketimiz, belge süreci boyunca tüm seviyedeki çalışanlarımızın katılımını ve süreçlerin daha da geliştirilmesini sağlayacak adımlar attı. Böylece, hem çalışanların motivasyonunu artırarak şirket kültürümüzü güçlendirmeyi hem de daha sağlam bir yapıya kavuşmayı hedefledik. Birbirinden farklı olan dört belge içinde tüm birimlerimiz yoğun bir mesai harcarken Bilkent Holding çatısı altında olmanın verdiği bilgi birikimi ve deneyimlerimizle belgelendirme süreçlerini sorunsuz tamamlamamıza yardımcı oldu. Özellikle ‘10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi’ belgesinin alınmasında müşterilerimize yapmış olduğumuz memnuniyet anketi sonucumuzun Akıllı Kart hizmetimizde yüzde 94,51, filo kiralama hizmetimizde yüzde 93,4 çıkması bizi mutlu eden önemli bir gösterge oldu. Ayrıca Tepe Çağrı Merkezi’nin de desteği ile 444 63 94’nolu hattımızı devreye almış olmaktan gurur duyuyoruz. Plastik atıklarımızı en aza indirmek içinde dijital karta geçiş sürecimize başladık. Tepe Savunma, Tepe Servis, BCC, Tepe İSG, Bilkent OHM ve Adonis şirketlerimizin desteği ile yeni işe başlayan beyaz yaka ve mavi yaka çalışanlarımız fiziki kart yerine dijital kart kullanmaya başladılar. Bu uygulama plastik üretiminin ve atığının azalmasına ciddi katkıda bulundu. Dijital kullanımını diğer müşterilerimizin de kullanmaya başlaması için görüşmelerimiz devam ediyor. Filo kiralama tarafında ise filomuza elektrikli araçların dahil edilmesi ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor ve sektördeki güncel gelişmeleri yakından takip ediyoruz.”
“Müşteri memnuniyetini artırmak için çaba göstermeye devam edeceğiz”
Bu yüksek standartları koruyarak çalışmalarına devam edeceklerini belirten Kutlu, “Bu önemli kilometre taşıyla birlikte, Tepe Servis Kart’ın ürün ve hizmetlerinin tüm aşamalarda titizlikle denetlendiğini ve sürekli olarak iyileştirildiğini gösteriyor. Bu sayede, müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun, güvenilir ve kaliteli çözümler sunarak onların memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedeflemekteyiz. Gelecekte de kalite standartlarında daha da ileri gitmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için çaba göstermeye devam edeceğiz. Müşterilerimizin beklentilerini karşılayıp bize duyulan güveni korumak için yeni projeler ve süreçler geliştireceğiz. Bu yorucu süreçte, şirketimizin tüm çalışanlarına ve geri bildirimleriyle bize yön veren müşterilerimize teşekkür ediyorum. Onların katkıları olmadan bu başarıya ulaşmak mümkün olmazdı. Yüksek kalite standartlarımızı koruyarak ve geliştirerek, daha güçlü bir gelecek inşa etmeye devam edeceğiz” diyerek sözlerini tamamladı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı